Sunday, November 8, 2009

Cerita Hari Ini



"Konon2 tak perasan..ceh.. ;p"
Encik Tunangan dah selamat berangkat ke Langkawi malam tadi...saya plak?? dah abes final, tinggal dalam proses edit report FYP je, pastu baru ley hantar okeh...;)

****

petang tadi sempat lagi saya & Encik Tunangan pegi beli stok barang makanan..hahahah Encik Tunangan belikan stok makanan untuk saya sebab die takut saya tak cukup stok makanan sepanjang peninggalan die untuk 4hari ni...wahahahahaha...sebab Encik Tunangan tau saya memang teramat banyak & suka makan..Mekasih daun keladi ae Encik Tunangan....*wink* okeh Encik Tunangan, jumpe lagi nanti..kenang daku dalam doamu (kekekeke ayat zaman sekolah ;p)


Mood arini: Mata dah rasa mau tido tapi perut saya rasa cam tak sihat je ni.. (rasa perut nie macam "washer machine" je nie...adohai)

"perut = washer machine ;p"

2 comments:

TashadeNatasha said...

ye rumah kita dah ada washing machine ngan icebox!

Salasiah Ammar said...

icebox aku tau....whaahhaha..washing machine aku lum nmpk lg...hahahha