Tuesday, February 2, 2010

Jendela Hidupku

Setiap pagi...rutin harian saya sebagai isteri @ surirumah bermula...lepas encik suami pergi kerja, saya terus mengemas2 rumah dan bersarapan pagi....basuh baju, masak2 dan semua la kerja2 yang saya kena wat kat rumah..(huhuuh bunyi macam banyak kerja sangat jer...;p)...kadang2 rasa bosan gak kat umah, (tapi tu kadang2 jerk *wink*) selebihnye saya amat la menikmati masa rehat ini...hahahha (sebab selebihnye saya berblog, berFS, berFB..;p..tu yang tak bosan sangat..) Ramai jugak yang tanya saya, nape tak carik kerja..hahhahaha bukan saya taknak carik la, tapi wat masa sekarang nie, big Daddy a.k.a encik suami saya yang suruh saya berehat kat rumah dulu...;)

Ermm dah la..saya mau sarapan dah nie ;p...apa yang penting, kita sama2 menikmati setiap apa jua yang kita lalui dalam kehidupan kita okeh...Daaa.....

"Keindahan yang saya lihat setiap pagi"

11 comments:

ijad said...

cantik foto..

Salasiah Ammar said...

to ijad..mekasih..tu pemandangan dari tingkap umah je sbnrnye hahhaha

♥me said...

sal duduk area mana tu??

Salasiah Ammar said...

to neno: sal dok kat D'Rimba area kota damansara...mai la datang umah...;)

Topiera said...

wow jadi housewive lps kahwin ye..heheheh :)anyway have a gud life..

Mawar misswateva said...

syoknyeeeee..dpt rest je kt uma kn!jeles akuuuu..huhu..=)

Anonymous said...

syok nye tgk akak tulis blog...
org nk wat tp x reti la...

Salasiah Ammar said...

to topiera: thanks dear...nice knowing u...tp nape tak ley msuk ur blog ek??

to mawar: nnti pas ko kawen, ko cuti la puas2 kat umah...huhuhuuh manyak syok...hahhahaha

to anonymous: thanks...akak cume tulis yg simple2 jerk...hahahha nak wat ayat byk2 tak reti jgk..;p

Anonymous said...

pergh.......suri rmh spnuh masa la ni......bgus2...jd la isteri yg solehah.....tggi pahalanya menguruskan makan pakai suami ni....

Dania said...

bestnya life, 2 nama along syg wife.....tp tak bosan ke rutin harian sama je..ari2 blh gemuk bdn..hehehe..

Salasiah Ammar said...

to anonymous: mekasih...amin...harap2 pasni ley tgglkan ur name ae?? ;)

to dania: kdng2 boring gak...tp dah biasa...huhuuhu....tu la harap2 badan nie dapat membesar cikit, klu tak kurus kering jerk kak sal ni..:)