Monday, March 29, 2010

Tata Titi Tutu

Semalam seharian saya keluar pergi settlekan sume benda2 nak kena bawak before pergi kursus nanti....alahai memang teramat penat la sangat...ni pon barang2 tak kemas2 lagi...check list berderet2, maklum la, saya memang kalau pegi mane2, segala benda saya nak bawak..wahahaha...kalau boleh, satu almari saya nak angkut..hhuhuhu...ok plez jangan angkut ye Puan sal, nanti kena tinggal ngan pakcik bas..;p

kawan2 blog & Fb, ermm ni maybe last entry saya untuk March ini tau cewah *wink*...sebab nanti mase kursus, NO On9, NO Fb, NO Blog ok..;p pape nanti jumpe lagi selepas 3minggu okeh...Okeh la, saya mau berkemas dah ni...lusa dah kena berangkat meninggalkan sume..termasuk big daddy kesayangan saya...ceh2...tata titi tutu

Tata Titi Tutu

1 comment:

♥me said...

pegi kursus ape tu??