Thursday, July 29, 2010

Mummy to be dan rakan2nya

"sejak pregnant, saya semakin menggemari buah2an ;]"

"susu ibu mengandung yang saya kena minum"

"kawan2 saya yang paling penting ;]"
sejak 4bulan ni, ni la rakan2 saya yang setia bersama2 saya hari2 (pic kat atas tue ;p).....saya perlukan mereka semua demi baby saya yang tersayang...walaupun awal2 dulu macam payah cikit nak amalkan, tapi lama2 dah biasa dan rasa tak lengkap kalau tak amek semua tu...alhamdulillah sejak dah masuk 4bulan ni, kesihatan saya pun dah semakin stabil, tak macam awal2 1st trimester...dah takda muntah2 pada waktu pagi, cuma kadang2 mood kelesuan dan kemalasan tu still ada...terutamanya bila buat kerja lebih2 dan tak cukup rehat...mood makan pulak dah berubah...kalau waktu pagi dan malam, saya sangat kuat makan...kalau pagi2 saya boleh makan sampai 2bungkus nasi lemak...pastu stock roti or kuih2 pulak mesti kena ada...sebab dalam pukul10 lebih, konfem saya akan lapar semula...hehehe tapi bila waktu lunch, mood makan nasi berkurangan...kalau turun kat kedai koboi pun, cuma amek lauk ikan dan sayur2 je untuk makan...buat alas perut...erm...semacam berubah2 pulak feveret saya sekarang ni...tapi takpela, janji saya masih berselera untuk makan...;p

No comments: