Tuesday, October 4, 2011

Happy blogging BUT Jangan Copy2...;p

saya suka blogging...TAPI PLEASE.....
saya tak suka bila ada blogger yang suke copy paste cerita kita...."KITA" bukan merujuk pada saya je, mayb pada blogger lain yang pernah dicopy paste ceritanya...kita ada kehidupan masing2...so tak mungkin kehidupan dan jalan cerita kita sama...mayb idea sama tapi cara penceritaan mesti lain kan...dan jalan cerita kehidupan kita pun mesti lain....ni kalau dah serupa tak ke pelik jadiknye....takkan apa kita makan pun nak kena sama menu, apa barang kita beli kat rumah pun sama...serba serbi nak tiru.....ish tak boleh la macam tu kan....kalau ye pun nak jadikan seseorang blogger tu IDOLA....jangan la sampai jalan cerita sama sebijik sejibuk.

please build up identiti diri sendiri..keep it up...Chaiyuk!! happy blogging...



++ Love is in the air ++

3 comments:

someone someplace somewhere said...

ada ek org mcm ni :D
ni nama nya nk kejar trend tapi xda idea la tu... hurn... harap muhasabah dri la :D

Salasiah Ammar said...

etoi...aku dh jumpe orgnye....selalu wat cerita n mesti kisah sama ngn aku....;(

someone someplace somewhere said...

perhghhh....xda sivic sungguh... diari harian mana ble sama.... ko xde nasihat dia ke? kasi brain wash skit.. hahaha