Wednesday, January 30, 2013

Prihatin ke tak?

"Only pregnant woman knows what pregnant women feel"....hahaha...eh tapi ada jugak orang bukan pregnant woman yang memahami...huhu...aku bukan nak cakap ape la...aku rasa makin lama orang makin kurang prihatin la dengan keadaan disekeliling....memandangkan hari2 aku selalu berhadapan dengan orang2 yang SANGAT tak prihatin terutamanye terhadap orang mengandung seperti aku...kalau perempuan yang buat tak reti tu memang la...tapi kalau lelaki lagi la tak gentleman...hahhahaha..

hari2 perjalanan aku ke ofis memang memerlukan kekuatan fizikal...berjalan kaki 10minit ke lrt....berdiri dalam lrt lebih kurang 20minit dan mendaki bukit nak ke ofis 10minit....bile masuk lobi ofis...memang termengah2 la tapi aku masih bersyukur sebab tak kena naik bas hahahha dan cuma naik lrt....kalau nak suruh big daddy hantar, boleh je...tapi malas nak susahkan...sebab aku tau, kalau lepas hantar aku then big daddy nak turn back pegi ofis...memang makan masa dengan jem berjela2....nak beli kete lagi satu, belum mampu la plak...so selagi sihat dan kuat, macam iklan MILO la plak...heheh aku memang akan gunakan kaki dan lrt sepenuhnya...;) kalau dalam lrt, nak dapat seat tu jangan harap la....tapi time ada rezeki duduk, Alhamdulillah....walaupun perut ni dah pesat membangun tapi orang still tak perasan aku mengandung kot....hahahaha...bukannye nak meminta2 seat, tapi kadang2 aku kesian plak tengok orang preggy yang lagi sarat daripada aku tapi orang yang duduk still membutakan mata....tapi pape pun Alhamdulillah, aku masih diberi kesihatan yang baik sehingga kini...


No comments: