Tuesday, March 12, 2013

Perasaan itu..

Aritu, kazen big daddy pernah kata..nanti kalau nak dekat2 bersalin, kita akan makin rasa sayang dan dekat dengan anak sulung kita...dan sekarang saya dah mula rasa perasaan itu...tak tau la semua ibu2 rasa perasaan yang sama atau tak...atau mungkin mainan perasaan sendiri....bukan bermakna dulu tak sayang anak, tapi bila dah dekat nak bersalin lagi ni, ada satu perasaan sayang yang tak boleh nak kata pada Medina...walaupun kerenahnya makin bertambah...manja makin melampau2...nak berdukung bila saya balik kerja...dan emosinya yang susah nak dijangka...tapi saya tetap boleh sabar dengan kerenah Medina...kadang2 tersentuh jugak hati sebab takmo Medina terasa hati bile ada adik nanti..tapi InsyaAllah harap2 semuanya ok...dan saya selalu pesan kat Medina yang saya tetap sayang dia walaupun ada adik nanti...saya harap Medina boleh faham walaupun nampak macam tak memahami...

2tahun 3bulan

No comments: