Monday, September 29, 2014

Happy Birthday Big Daddy!!!!

27 Sept 2014, birthday big daddy yang ke-33....1st time saya buat surprise untuk big daddy...plan asal nak buat surprise sendiri untuk big daddy tapi sebab masa dan keadaan, so saya decide nak buat surprise delivery je....plan punye plan....tanya pendapat kawan-kawan...akhirnya dapat satu contact ni dekat FB....so siap-siap booked tarikh 27 Sept 2014 pukul 12tengahari Sabtu haritu...memang taknak delivery midnight sebab nak bagi Medina & Ameen happy sama-sama...kalau buat midnight, Medina & Ameen dah tido hehehehhe...

tapi yang lawaknya, big daddy dah macam agak yang saya nak buat something untuk birthday dia, sebab dari awal pagi tu big daddy ajak kami keluar breakfast & terus pergi jalan-jalan....tapi saya pulak buat alasan macam-macam...

at last sampai jugak surprise delivery untuk big daddy...yeay!!!!!!! tapi next year takley buat macam ni lagi sebab big daddy dah boleh baca taktik saya hahahhaha...


Happy Birthday abang!!!
Medina & Ameen yang lebih excited

Petang-petang bawak Medina & Ameen jalan-jalan
Mama pun nak bergambar jugak hahahahha

Kawan-kawan kalau nak buat any event surprise delivery boleh contact details bawah ni:
FB : Crepe Durian & Buah-buahan Ampang Kuala Lumpur
IG : CAKE_EVENT_SURPRISE

Harga berpatutan, kek sedap, dan owner dia, Cik Farra memang senang nak deal...;)


++ Love is in the air ++

No comments: