Wednesday, May 13, 2015

Jom main water color

Dah lama aku bercita-cita nak ajar Medina & Ameen guna water color...so haritu kebetulan kat office kena ambil force leave, jadi aku pun keluar la jalan-jalan cari tools yang diperlukan untuk Medina Ameen...merayap sorang-sorang memang banyak benda la aku capai...aku cari semua ni kat Daiso...ok la kan budget pun murah je heheheh...

1st time perkenalkan Medina dengan Ameen guna water color...aku yang excited lebih...teringat pulak zaman aku kecik-kecik...mak la yang rajin melayan aku main water color & conteng entah apa-apa...so sekarang aku nak ajar balik kat anak-anak aku pulak....sebab bosan jugak kan kalau aktiviti sama je tiap-tiap hari...

tapi diingatkan, aktiviti ini agak mencabar jugak sebab hasil kotoran dan comot akan terjadi disana sini muhahahaha...tapi bersabarlah mama...sila abaikan bab comot or kotor, janji Medina Ameen dapat explore benda baru...hihiihih...bila dah sudah, mama kemas,  pelan-pelan lap & cuci sambil nyanyi lagu "begini la nasib" muhahahhahah
 
semua dari Daiso...tapi berus color tu aku beli yang jenis nylon sebab tak berani nak beli jenis bulu sebarangan...
sila cop tangan kat muka...Opsss...hihiih
yang ni Medina kata dia lukis gambar stroller....Ermmm banyak pulak tayar stroller tu kan hahahhaha
guna sayur pulak untuk main cop-cop..bendi, sawi, kentang...tu je yang ada dalam peti ice hahahha
Ameen ni dia main kacau je kakak dia lukis-lukis...
++ Love is in the air ++

No comments: