Sunday, July 12, 2009

~ Cuti ~


Lama dah tak update blog nie….kebelakangan ni aku bz teramat….eceh..heheheheh…macam2 benda nak kena settle kan sebelum aku balik kL….sebenarnye aku belum rasa nak balik kL lagi…mayb sebab mcm2 yang jadik mase cuti aku kali nie..dan macam2 sangat yang aku pk kan sekarang ni…..(opss tapi bukan sebab preparation aku nak kawen jerk…) tapi macam2 lagik sebenarnya…tak sampai hati nak tinggal mak ngan ayah….ayah belum sihat lagi sekarang nie….sape nak jaga ayah nanti…syian mak sorang2….YaAllah sedihnye rasa….tapi nak wat camne…kelas dah nak start dah…tapi sebenarnye hati aku still berat & sayu nak tinggalkan mak ngan ayah….tapi aku pon tak tau nak wat cmne..walaupun aku cube melambatkan hari aku untuk balik kL…tapi akhirnye dah tiba gak masa untuk aku balik kL….cuti yang aku rasa terlalu cepat berlalu…

Mood arini: Sayu (hatiku menangis tak siapa yang tahu)

No comments: