Sunday, July 19, 2009

Saya sudah Balik

Aku dah balik kL sekarang..baru je 3 hari…aku balik hari jumaat aritu…weekend nie aku abiskan masa kuar ngan tunang kesayanganku…dah dekat 2 bulan tak jumpe..hahaha macam2 cerita yang kuar…tengahari aku makan kat kedai nasi ayam Sg Wang…(sebenarnye aku tak sure name kedai nie..dah kedai tu kat sebelah Sg Wang tu yang aku bagi nama tu) tapi yang pasti nie la tempat wajib kitaorang g klu dating..hehehe klu order mesti 3set nasi ayam…(yang 1set tu untuk tambah) hahaha kuat melantak betul kitaorang nie….dah jalan2 jap mkn lak J.CO nyuummmmyy…sume yang bercirikan coklat kitaorang pilih..hahhaha naseb baek tunang aku pon kuat makan cam aku gak….senang cikit nak ajak makan…hahahah ape yang penting bukan kerjasama..tapi yang penting makan..lalalalalla.......pastu baru ada tenaga nak sambung jalan2 balik…hehehehheh....esok ada kelas..huhuhu


Masa kat kuantan ;)


Mood arini: gembira (tapi batuk2 & selesema cikit)

4 comments:

TashadeNatasha said...

hahaha. cntik gmbr yg aku amek ni.

Salasiah Ammar said...

thanks sha....;p

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.