Sunday, August 8, 2010

Ramadhan Kali Ini


Beberapa hari lagi, Ramadhan bakal menjelma...yang pasti Ramadhan kali ini sangat berbeza buat saya... inilah Ramadhan pertama saya dirumah sendiri, sebagai seorang isteri, dalam keadaan mummy to be dan Ramadhan bersama my big daddy tersayang...kadang2 saya masih ragu2, takut saya tak dapat nak laksanakan Ramadhan ni dengan baik...yela, kalau sebelum ni semua benda mak yang siapkan...sahur mak masakkan, bangun sahur pun mak kejutkan, berbuka pun mak dah siapkan...lalalal tapi kali ni saya kena berdikari sendiri...dah nama pun isteri dan ada keluarga sendiri...huhuuh...hopefully sangat Ramadhan ini akan berjalan dengan lancar dan saya beroleh kesihatan yang baik walaupun dalam keadaan pregnant...apa2 pun saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua Family dan semua rakan2 saya...;)

1 comment: