Tuesday, December 14, 2010

Table for two

Alhamdulillah...malam tadi masih diberi kesempatan untuk menyambut ulang tahun perkahwinan saya yang pertama....oh sekejap betul masa berlalu....seperti baru semalam big daddy mengurat saya...eceh...wahahahha....walaupun sambut terlewat sehari  atas sebab kesuntukan masa, tapi saya sangat gembira....bab makan memang la saya gembira...wahahha oh ya my big daddy, thank you & i love you tau...lalalala nanti time pantang, dah kena jaga makan pulak...huhuuh takpe saya rela demi kesihatan dan ke'slim'an....hehehhe...ok oleh kerana saya dah start cuti, saya malas mahu taip banyak2....eceh...mari layan gambar saja...;p


actor lelaki...;p
actress perempuan..;p

kami...;p

see my tummy....i just countdown my day...;p

klcc view....mcm kat umah sewa dulu plak...;p

No comments: