Monday, February 14, 2011

Berakhirnya 60hari..

Semalam Medina sudah 2bulan...dan maknanye esok, saya dah start bekerja...Medina pun dah start kena pergi nursery....sedih & berat hati sebenarnye nak tinggal Medina di nursery, tapi nak buat macam mana...semalam dah test hantar Medina di nursery...harap2 lepas ni Medina dapat sesuaikan diri...kat nursery takley manje lebih2 ye Medina...huhuhuh takde sapa nak layan nanti...Medina, mama & abah love u..

Love u my little princess
start kumpul stok susu untuk Medina
Daftar nursery

6 comments:

queen aida said...

medina dh mkin besr..jgn nakal2 ye medina..jd budak baik :)

Salasiah Ammar said...

Hye aida.. Ammar's fren rite? Thanks dear

queen aida said...

yes.. ;p most welcome

*luv Syahnia* said...

sdpnya nama nany akak
comel je medina ;)

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

macam mana medina kat nursery oke ke dia. hehe

Salasiah Ammar said...

Syahnia: thanks dear :)

Khai: stkt 3 hari ni kakak nursery tu kata ok.. Cume masa hari 1st tu yg mengamuk sikit sbb medina takmo minum botol.. Tp yg syian tu, bile amek je pas blk keje, trus nanges2 nk nenen n smbil hisap pun mengamuk2 ;p majuk sbb kena tggl la tu huhu