Monday, February 28, 2011

My little princess

Sekarang Medina dah masuk 74 hari..sejak 2bulan dilahirkan saya dah makin biasa dengan ragamnya...hari demi hari, saya dapat lihat perubahannya...sepanjang 2bulan Medina tak pernah meragam tak tentu pasal...klu yak2 pun tak nanges...cuma nanges bila mahu susu...time tu mmg "fairlady" start berbunyi... tapi masa pantang, Medina selalu termuntah bila sendawa...Alhamdulillah sepanjang pantang, tak pernah kembung perut tapi Medina pernah kembung perut sekali semasa di nursery sebab takmo minum susu guna botol...sekarang Medina dah pandai senyum2 apabila di agah2...memang bahagia betul bila tengok Medina dah bertambah akal...hohoho tak sabar nak tggu Medina ketawa2 plak lepas ni..

fairlady berbunyi..;p

2 comments:

mungelily said...

muka anak sis dah mula nk ikut mcm mama n abahnya..;)

Salasiah Ammar said...

Hye lily.. Tu la muke bby berubah2 kn? Tp ramai org kata anak akak lebih ikut abah die huhu..