Sunday, September 11, 2011

Aidilfitri 2011

Tahun ni raya pertama saya di Melaka....raya kedua baru saya balik ke kuantan, rumah mertua saya.....tahun ini ialah tahun pertama saya dan big daddy beraya bersama puteri hati kami, Nur Husna El-Medina....rupenya suasana riang raya lagi terasa dengan adanya budak kecik ek....saya paling excited bab nak menyiapkan pakaian Medina....walaupun time raya pertama until raya ke-3 Medina demam....so berjalan raya sambil membawa anak yang kurang sihat memang sangat mencabar....tapi tetap pergi jalan raya jugak walaupun my little Medina agak meragam...kalau dulu seronok sebab dapat duit raya, tapi sekarang seronok tengok duit raya anak je...hahahah eh2...TAPI saya dapat duit raya jugak sebenarnye...hihihiih duit raya sebab saya rajin di hari raya kot cewah...hahahha



ayahanda & bondaku tersyg..
tema merah & pink


++ Love is in the air ++

2 comments:

Cik Ecah said...

comelnyer medina berbaju pink....
akak nmpak sedikit matang biler berkaca mata ;p but still cun dgn tudung fareeda tuh..hehe

Salasiah Ammar said...

matang ke ecah oi...hahha tp dh rabun tu yg kena pkai gak...nk pakai lens malas sbb leceh nk jaga...;p