Wednesday, September 14, 2011

Saya jatuh cinta lagi

Aidilfitri saya kali ini diserikan dengan tudung Fareeda... cewah..tak ley blah...OMG saya memang sudah jatuh hati dengan tudung Fareeda... awal2 nya saya suke tengok Dato' Dr. Mashita pakai kat tv, pastu tengok Zalia pakai dalam cerita Asmara... Tapi suke tengok je, tak terasa nak beli...tapi...eh tapi lagi....;p bile tengok tudung Fareeda secara life yang dipakai oleh kawan baik saya Fatihah, terus saya lebih jatuh cinta... Dah bukan jatuh hati jerk hahaha... Lepas tu bermula la extra story bersama Fatihah, bila duduk bersama, mesti ada tot tet tot tet pasal tudung Fareeda...ditambah plak sebelum Ramadhan tempohari ada sale 30-50% di Butik Fareeda...saya berjaya menge'pau' big daddy & miliki beberapa helai tudung Fareeda dari harga rm60-rm80 sehelai di Butik Fareeda kat Shah Alam...mekasih sayang...;p....saya beli tudung raya sebelum bulan Ramadhan... excited tau saya ni...hihihii dan sekali lagi saya kunjungi Butik Fareeda yang berada di Bangi plak, setelah big daddy meng'offer' nak belikan tudung Fareeda sempana hari jadi saya...lagi la saya suke...cume sebelum dapat offer harus la bagi hint cikit cewah, "abg, Butik Fareeda buat sale lagi bang... Kali ni untuk raya" hihihi....memang berbaloi beli time sale tau...lagi berbaloi pergi butik yang dekat Bangi tu, sebab lagi banyak pilihan....bak kata kawan baik saya Fatihah, "rasa nak tido je kat Butik Fareeda tu hhiihihi".....berbaloi, memang berbaloi....sebab kalau takde sale memang berdouble2 la harganya... Dapat sehelai je mane puas hati kan... So kalau nak beli berhelai2 sekaligus, sila la tunggu time sale hahah...(opps saya bukan dapat tajaan Butik Fareeda untuk promote tau...hahahha)

My Orange Fareeda ;p


++ Love is in the air ++

1 comment:

Fåtïhåh said...

yeayy..seronokk kan memiliki tudung fareeda..lagi seronok sbb taste sal same ngn kte..sharing is caring..sukee..sukee :)