Thursday, April 5, 2012

BIBIK!!!!!!!!!!!

ENTRY INI DITULIS SEHARI SEBELUM BIBIK DI PECAT...TAPI SAYA TAK SEMPAT HABISKAN STORYNYA...TU YANG TERSIMPAN JE DALAM DRAFT


Semua orang fikir bila ada bibik senang kan? memang senang sebab ada yang membantu kemas rumah, ada orang siapkan basuh baju, lipat baju, iron baju, jaga anak bila kita pergi kerja, ada orang siap masakkan (tapi bibik saya tak masak...saya yang masak sendiri)....semua nampak macam senang....tapi hakikatnya, ada yang melecehkan.....yang melecehkan ialah PERANGAI bibik.....yela dah nama pun manusia, mesti ada perangai masing2 kan....

sekarang masuk bulan ke-2 bibik saya kerja dirumah saya....bibik saya dah mula melawan2 cakap...saya sangkakan lepas perangai cerewet dia berlalu, dia dah tak buat hal lagi, al maklum lah, bagi saya, saya cuba menjaga setiap kata saya bila hendak suruh bibik buat apa2....tapi sebaliknya, sekarang dia yang mula melawan2 cakap....dengan big daddy pun dia dah mula melawan....urmmmm....

Kes pertama dekat entry selepas ini..

++ Love is in the air ++

No comments: