Saturday, June 27, 2009

Cik Penunggu Malam

Al-kisah cik penunggu malam…..Ntah kenapa akhir2 ini cik penunggu malam dapat merasakan sesuatu bakal merubah rutinnye…(rutin aper tue?? Eh rahsia2…Hahaha)..adakah cik penunggu malam akan kehilangan jobnye?? kekekek adakah cik penunggu malam dah kene sedia dengan perubahan ini?? (Nak tak nak kene bersedia gak) Atau sebenarnye cik penunggu malam sendiri yang rasa kene ubah rutin nie?? Eh ape cik penunggu malam nie??

Hahah…cik penunggu malam tau, rutin itu kadang2 membuatkn kita or sesiapa saja bosan…(yeke? Mcm tak jgk..tapi kadang2 bosan gaks..hahah)..cik penunggu malam need somebody to talk ke?? Cewah..hahah…(teringat rutin gosip2 ngan Miss T, Miss J & Miss A before titon) tapi kerana rutin ni dah terbiasa, cik penunggu malam pasti akan kekok cikit dengan perubahan rutin yang cik penunggu malam jangkakan ini…oh..baru jangka rupenye…hahahah tapi tak jugak sebab nie berdasarkan pemerhatian cik penunggu malam sendiri sejak akhir2 nie…cewah..uhhuuh..

Dan setiap malam, cik penunggu malam setia menunggu malamnye…(eh cepatlah siang..dah macam pak guard plak nie kekeke…) tapi yang buruknye dah siang susah plak nak bangun hahahah tapi klu bangun awal, kene perli la plak hahahahha……mcm2 hal la adoyai….(tapi bab masalah bangun pagi nie cik penunggu malam tak keseorangan heheh tapi kene ubah gak tu)

Cik penunggu malam cuba memujuk hati sendiri supaya bersedia dengan rutin yang bakal berubah pada bile2 masa dari arini… Wahahahha…..ape yang patut dilakukan untuk taknak jadik cik penunggu malam yang setia???? (padahal tido petang pon dah jarang dah…) walauapapun cik penunggu malam akan cuba berubah untuk jadik cik “pentido” malam yg setia…(nak watpe tunggu2 malam..baik try tido jerk..cik penunggu malam cuba marah diri sendiri….ngeh ngeh ngeh….) mesti tido jerk terus, sebab keadaan nie memang amat penting supaya sume yang disekeliling selesa tanpa gangguan emosi yang dilakukan oleh cik penunggu malam…ish kene ubah tu…hahhaha...





"sleeping beauty"





Mood arini: Suam-suam Kuku..(silent is better rite..)

5 comments:

De'AdorableHeart said...

wat org teringat aje. sedih..mula tahun depan dah xde gossip2 sebelum titon.wuaahaa!

Salasiah Ammar said...

tu la...sem dpn nie ken byk gosip lgik la..hahahhaha th depan dah takley :(

De'AdorableHeart said...

don't worry. bfore ko tie the knot. kite plan sthing lat ek. hahaha..

TashadeNatasha said...

bt video clip okay!

Salasiah Ammar said...

hhehehe makin byk video la pasni...hahhaha setiap mlm 1 video...whahaha