Monday, September 20, 2010

Ini cerita raya saya...cerita anda bagaimana??? ;)

hari ni dah masuk 11 Syawal, gambar saya dan suami dipagi Syawal takda...ok diulang takda gambar raya ok...penat saya beli baju glemer2 yang sesuai dengan pembesaran perut ni wahahhaha...perasan!!!!...sangat sedih sebab saya demam dipagi 1 Syawal...demam yang agak teruk dari 2hari sebelum raya dan melarat2 sampai hari raya...sampai tak larat nak pergi jalan raya sakan...pergi jalan 2 rumah pun dah tak larat...tapi makan saya larat...wahhahah walaupun demam, tapi saya tetap tak lupa makan...cis...;p mana boleh tahan kalau tengok ketupat, rendang ayam & satay...kesian pada mak mertua sebab saya tak dapat bantu sangat masa 1 Syawal haritu...tapi nak buat macam mana, itu semua dah tertulis untuk saya...yang penting Big Daddy sentiasa ada disisi...tapi apa2 pun raya ke-2 saya dah dalam keadaan stabil sikit...heheheh dah boleh senyum2 manis bila tetamu datang hahahhaha...sebab raya pertama tu macam senyum2 kambing jerk rasa...hahhaha...macam mana kambing senyum ek?? ;p
Raya ke-3 saya balik ke kampung halaman tercinta...sambung beraya disini...tapi lebih kepada sambung makan menu raya...hahahhah...walaupun raya ke-3 baru berada kat Melaka, tapi suasana tetap meriah...

No comments: