Sunday, September 5, 2010

Sekarang ialah Mood Raya

Sekarang mood saya dah masuk mood raya...huhuuh pantang je dengar lagu raya kat radio, mesti saya pulas 'volume' tu jadik kuat...siap suruh Big Daddy copy lagu raya masuk pendrive sebab nak dengar dalam kereta...hahaha baru rasa nak raya beb...lalal excited tau...yang paling excited sekali sebab esok hari last saya berkerja, yeyey cuti raya sampai 19hb9...puas betul raya tahun ni...macam berhari raya zaman2 study pulak...(sebab boleh raya lama2..;p)

tahun ni dengan rasminya & buat pertama kalinya saya akan beraya di Kuantan...rumah mertua saya..ini adalah tahun pertama a.k.a raya pertama saya sebagai isteri, dan sebagai tanda respect pada Big Daddy, saya decide untuk beraya dirumah mertua dulu..yeah..mesti la isteri kena ikut raya rumah suami dulu kan? pastu lain tahun baru boleh gilir2 pulak...kalau taknak ikut suami, baik takyah kawen okeh...wahahha...yang penting takyah nak gaduh2 macam budak2 nak raya rumah mana dulu...nanti hilang mood raya kalau gaduh2...yang penting bagi saya ialah raya...hahahha apa pun yang pasti ini semua bakal menjadi pengalaman raya buat saya...pengalaman raya jauh dari keluarga sendiri...raya ke-3 baru balik Melaka & sambung raya kat Melaka pulak...huhuhuhuh

4 comments:

Unknown said...

oo mak aii...
lamonyo rayo...?
:D

Salasiah Ammar said...

tu la..dah ofis bg cuti mandatori dari 9hb sampai 17hb...jdik ape la..cuti sakan la jwbnye..;p

...HANIDA... said...

suke-suke....akak pun insyaAllah blk melaka raya ke 3..kita jmp disana...rindunya kat cicik,lama giler xjmp....

Salasiah Ammar said...

to kak shida...yeyeh betul2..lama sgt dah tak jumpe...smpai aish pun dah besar...huhuhu kita jumpe raya ni ae kak...