Wednesday, April 13, 2011

Berpantang Part 1

Huhu akhir2 ni memang tak berkesempatan nak berblog....taip punya taip, semua save dalam draft dulu...ni pun berblog guna fon je...memang semacam tak berapa puas bila update guna fon...tapi kalau balik rumah, memang tak sempat langsung nak pegang laptop huhuhuh....Medina dah nak masuk 4bulan, baru berkesempatan nak story pasal berpantang haritu...

Saya berpantang 2minggu di Kota Damamsara dan selebihnya di Melaka... Sepanjang 44hari, mak dan ayah saya yang jaga saya dan Medina sepenuh perhatian...sangat terharu sebenarnye sebab dari saya kecik sampai la dah bersalin, mak dan ayah jugak yang kena jaga.. Tak tau macam mana nak balas budi mak dan ayah...ok tetiba touching...

ok ni cite pasal pengalaman ketika saya berpantang...sepanjang berpantang, pagi petang mandi air panas...kalau cuaca panas pun terpaksa mandi air panas ok...Huhu..2hari sekali berurut dan bertungku... Senang sikit nak berurut sebab mak saya yang urutkan sendiri...24jam wajib pakai bengkung ok.. Diulang wajib 24jam hahah.... Bab pakai bengkung memang tak best sangat, tapi nak slim punya pasal... I rela u hahahah

Ok sampai sini dulu... To be continue hehehehe


- Posted using BlogPress from Salasiah's iPhone
Location: Kota Damansara

No comments: