Saturday, August 13, 2011

say ORANGE!!!!!!!!!!!!

Salam blogger semua...saya dah open balik blog saya ni...saya closekan blog saya sekejap sebab nak tukar background, header & footer blog saya...dah lama dah saya nak tukar templete blog saya sebenarnye sebab color pink pada blog dulu macam dah malap jerk... Atau senang cite saya yang dah boring dengan templete lama tu huhuhu...

Tema color oren yang saya pilih untuk background saya kali ni....sempena warna feveret saya hahah Ha lagi satu, Header & footer saya ni di'design' khas oleh adik Myra yang kiut-miut, sekiut header + footer yang di'design'nya..kalau ada sapa2 yang teringin Myra designkan jugak, sila berhubung terus dengan adik kiut ini.. Jangan risau sebab adik Myra kita baik orangnye huhu.... Kalau saya sendiri nak edit header & footer ni memang sampai bile2 pun saya guna templete yang dah sedia ada...sila klik sini untuk tahu lebih lanjut pasal Myra...anyway Myra, kak saL suke dengan header & footer ni... Thanks dik....;)

header baru saya
footer baru saya huhuhu

blog adik Myra..


++ Love is in the air ++

1 comment:

myraVea said...

Myra pon sukee...hehe..thanks for this entry kak -with love-