Tuesday, December 16, 2014

Cosans Coffee @ Cascades, Kota Damansara

Cerita pasal anniversary haritu, Big Daddy ajak lepak kat Cosans Coffee...mula-mula aku ajak minum kat tempat lain, tapi sebab Cafe tu ada tulis "PORK FREE", terus tergendala selera aku...padan muka aku, siapa suruh main nak try pergi je kan...hahahahah...

Sampai kat Cosans Coffee, kat luar tu ternampak Farah Lee, wife Ally Iskandar bersama team model dia tengah nak photoshoot baju...model dia lawa-lawa...Oppss, tapi Farah Lee ni lagi cute miut hehehehe...

Terus masuk dan order air kat dalam...Big Daddy request nak suruh buat art coffee tulis "5th Anniversary"...tapi waiter tu kata tak boleh sebab panjang sangat...wahahhahah...aku dah tersegan-segan...sebab aku rasa takda lagi kot customer request macam tu hahhahah...tapi macam mana Big Daddy boleh terfikir nak request ayat panjang kat atas secawan air...muahahhahah...tapi Big Daddy request jugak tulis apa-apa atas tu...maka jadilah seperti gambar dibawah...hihihi...TQ Big Daddy, buat susah-susah je...tau la wife dia tengah obses dengan art coffee...lalalalala

Lepas dah order terus cari tempat duduk, niat hati nak duduk kat dalam sebab ada aircond, tapi aku tengok semua orang yang kat dalam macam serius diskus pasal bisnes je, jadinya terpaksa la aku cari seat kat luar...lagi relek & santai...tapi best juga kat luar sebab boleh sambung tengok Farah Lee punya model photoshoot heheheh...amik port pulak memang betul-betul sebelah model nak photoshoot....hahaha kepoh kan aku...Usha punya usha, dapatlah juga peluang aku amek gambar tumpang glemer jap dengan Farah Lee...hahahahah...

Believe in great Coffee
Hasil art coffee yang Big Daddy request, walaupun number 5 tu macam besar sangat saiz dia hahahahhaha
nak juga sekali sekala letak gambar sendiri...hihiihi
1st time ni buat tak malu ambil gambar dengan selebriti...hihiihi

Info Cosans Coffee, Cascades Kota Damansara:
Alamat: No.13A, Jalan PJU 5/1, Kota Damansara, 47810
Opening Hours: Sun-Thu (10am – 1am), Fri-Sat (10am – 2am)

++ Love is in the air ++

No comments: