Monday, December 22, 2014

Projek D.I.Y. - Kotak untuk cable

Aku rasa benda ni memang masalah semua orang...masalah bab nak kemaskan cable yang berselirat...aku memang la tak suka betul dengan cable-cable ni sebab kalau dah berhabuk susah nak bersihkan...tapi nak buat macam mana, semua benda elektrik ni mesti ada cable kan...

Jadinya aku pun cuba la D.I.Y. kotak untuk kemaskan cable yang ada...tapi bagi aku tak berapa nak jadi, tapi kira ok la, daripada nampak sangat keserabutan cabel tu hahahh...kalau nak beli kotak yang dah siap memang ada, tapi aku rasa saiz die macam besar je...macam tak sesuai plak nak letak kat ruang tempat cable kat rumah aku...

Jadi bila Ameen tidur je, maka bermula la projek aku...nak buat benda macam ni kena tunggu malam je la, kalau tak Ameen buat kacau je nanti...huhuuh

Bahan-bahan yang ada kat rumah, aku main guna je....
kotak tisu tu mesti kena jenama 1 Malaysia tau wahhahahahahha....
Pinjam pembaris Medina...hahahha punya la semangat siap ukur bagai...
Sebelum aku tutup cable tu...serius serabut kan walaupun aku dah cuba untuk ikat disana sini....
Ha...kan ok sikit bila dah tutup hahhahaha boleh la kan daripada tadi...hahahhaha

++ Love is in the air ++

1 comment:

nur amirah abdullah said...

Assalamm.
Good idea..boleh tiru ni..kat office wayar berserabut sgt..hehe