Friday, December 12, 2014

Ulangtahun Perkahwinan ke-5

Hari ini genap 5 tahun usia perkahwinan aku dan Big Daddy...kalau kenang-kenang balik zaman nak kahwin dulu...kahwin masa betul-betul aku baru habis belajar...kahwin masa aku belum kerja pulak tu...hahahha kalau ikut kewangan aku, memang zero hahahha...kenduri kahwin memang family aku yang tanggung...barang hantaran pun Big Daddy cover...tapi mujur Big daddy dah kerja dulu...yelah senior, dah habis study awal dari aku...tapi tu la jodohkan...semua dipermudahkan...Family Big Daddy merisik, family aku setuju, terus jadi....walaupun semuanya simple tapi Alhamdulillah...aku bersyukur...

Awal-awal nak setup hidup, semua tough...gaji Big Daddy cukup-cukup makan, aku pulak belum dapat kerja...masa tu sewa rumah pun dah RM1k...erkkkk sesak nafas jugak...tapi bila aku dapat kerja, dalam masa yang sama aku mengandung...rezeki datang serentak...Alhamdulillah...ringan sikit dugaan hidup...

Slow-slow kayuh dengan dugaan yang macam-macam, hingga kehidupan hari ini...Alhamdulillah, walaupun kehidupan tak sekaya orang lain, tapi tak sesusah orang yang lagi kurang mampu...cukup la biasa-biasa asalkan rumahtangga aku dan Big Daddy kekal selama-lamanya...

Jom layan gambar candid...





++ Love is in the air ++

No comments: