Monday, September 28, 2009

Biarkan saja...

Seminggu sudah raya berlalu...suke, duka, gembira, sedih...sume ada...tapi yang penting sekarang nie saya tengah risau ngan masalah jerawat saya...harap2 product yang disarankan (cewah..;p) dari cik jaja & cik zati menjadi...tapi sebenarnye macam2 lagi yang saya fikir...sume saya dah bahagi2kan dalam folder masing2...hahahah (ermm sebab nie kot jerawat makin banyak kuar?)


klu setakat nak pikir orang kata saya kurus sekeping...dah biasa dengar dah...."alah bisa, tegal biasa"..(walaupun orang yang tegur saya tu sebenarnye sebesar guni beras siam hahaha orang tu tak perasan diri sendiri kot)


sebab nie sume ke yang membuatkan saya berfikir lebih matang....(sebab ada orang kata camtu la) ermm mungkin jugak...tapi sume nie datang dari keadaan disekeliling kehidupan saya...dah tak berapa "enjoy" ke klu saya banyak berfikir secara matang??? mau saya enjoy terlebih macam zaman2 kegemilangan saya yang dulu lagi ker??? (mesti takmo kan?? gegegege)


saya cume berfikir untuk kehidupan saya...(patut gembira tau sebab saya dah mula pikir arah hidup..)..saya pikir sume tu pun berdasarkan pemerhatian & pengalaman dari orang2 yang ley saya rujuk (mak, ayah, kakak2 & abang2 saya)...saya boleh je klu nak wat berfikiran tak matang macam dulu...tapi cume saya rasa sekarang nie, saya dah besar...dah jadi tunangan orang pon & bakal bergelar isteri orang tak lama lagi kan...tu yang saya patut bukak minda saya sikit..salah ke?? ok ape klu saya dah mula nak belajar berdikari sikit....(bukan kacau orang len pon kan??)


klu ikutkan enjoy...hari2 saya mau enjoy tau....tapi ada kalanye kita kena berfikiran matang....kadang2 susah jugak nak dengar komen orang kan??? ermmm klu enjoy sangat, dikata tak ingat dunia ke??...klu matang sangat, orang kata gak...kita matang sangat la...umur macam nie sepatutnye fun2 je dulu..takyah pikir2 macam2...aik?? itu macam ka??? hahahahaha macam2....


ermm saya rasa saya mau menghentikan entry disini, walaupun sebenarnye belum terluah sangat pon apa yang saya rasa....lebih baik saya berdiam diri, asalkan benda laen tak terjadi..

"cik Sal di pagi raya.."
"Kids Fun Club ;p"


" adikku tersayang.."

" Angkatan Cucu2 Keluarga Wak Dol ;p "

" jom mak, kita senyum sama2 *wink* "


" bersama kekanda2 ku (copy dari Abg shah) "

Mood arini: sederhana je...

6 comments:

Mawar misswateva said...

siah..sabaor2!lantak pi sama org nk kata pe, janji kite tawu pe yg kite nk dlm hidup!chaiyok2!xmo bengang2 lg.=)
neway, bju ko lawo la siahhh!

TashadeNatasha said...

cantik cantik!!

De'AdorableHeart said...

hidup kite biar kita sndiri yg tentukan. right?

p/s: semoga berjaya dgn pencubaan kamu yer. :)

Salasiah Ammar said...

to mawai...thanks mawai....bg semangat kat aku....huhuuhuhu aku mau gembira mcm ko la....huuhuuh happy go lucky jerk..

Salasiah Ammar said...

to tasha: mekasih cyg..mmmuuuahh.

Salasiah Ammar said...

to baby jaja: thanks baby...cyg ko...