Friday, May 27, 2011

Kak Tim a.k.a my bos

Tetiba saya sedih sebab Kak Tim a.k.a bos saya dah nak bersara...baru je sekejap saya berkhidmat dibawah dia...ape2 pun she is the best bos yang saya jumpa....susah nak carik bos yang boleh, borak2, gelak2 & lunch sama2...walaupun saya baru 2bulan kerja bawah dia, tapi saya sayang Kak Tim....dia seperti seorang ibu yang mengajar anak2nya tanpa jemu2....saya tak pernah diketepikan walaupun saya budak baru....serius saya sedih bila Kak Tim dah takde nanti....dulu 1st time saya jumpe Kak Tim, saya memang agak Kak Tim garang...tapi rupa-rupanya, dia sangat sporting...walaupun banyak kerja, tapi saya gembira pergi kerja hari2....nanti bila Kak Tim a.k.a bos saya dah takde, saya la orang yang paling merasa kehilangan sebab selama ni Kak Tim yang banyak bagi tunjuk ajar pada saya...ermmm mana kan ku cari ganti bos sebaik ini...;(

lelaki berbaju krim itu bos besar saya huhuh
Kak Tim a.k.a my bos
goodbye Kak Tim
baru 2bulan saya di unit ini...;) and i'm happy in this unit
kalerfullllll ;p
comel2..


++ Love is in the air ++

No comments: