Monday, May 16, 2011

Medina sudah 5bulan

hye hye hye...Medina dah masuk 5bulan sekarang....cepat betul masa berlalu....masuk je 5bulan, Medina demam pulak...tapi tak la teruk sangat....orang kata demam beralih bulan, ada jugak yang kata demam nak tambah akal hhuhuhu....Medina still full BF (berbaloi beli pump sebab sangat berguna terutamanya kat ofis ;p)....sekarang Medina dah mula pilih2 orang, kalau dia rasa dia taknak ikut, memang dia taknak la jawabnya ( Medina pilih yang hensem2 & lawa2 je kot...wahahahah )....kalau pergi mana2 dia nak mama & abah dia ada depan mata....kadang2 saya pergi jemur baju kejap pun dia dah carik2...huhuhu....sekarang dah boleh main2 sendiri & riuh bercakap2 dengan bahasa bayi....dah senang cikit la kalau saya nak buat kerja...kalau nak baringkan Medina sorang2, takley atas katil sebab bahaya bila dia bergolek2....sangat suke time makan dan saya pulak, sedang mengumpul info2 pasal pemakanan bayi...sekarang saya beli yang dah siap je, tapi bila Medina nak masuk 6bulan ni, saya nak masak bubur nasi sendiri...hohohoho saya sangat tak sabar....lol ;p

Medina 5bulan
demam pulak...huhuh
suke betul main kaki..hehehe
makan bersungguh2..


++ Love is in the air ++

1 comment:

AizaZiha said...

oloh2 dina..tomei nye..besar dh ank dara ni yer..ciannn demam la plak..baru nk smbut besday yg ke 5 bln..cian..mkn ubat yer dina..mmmuahhh