Thursday, June 14, 2012

Trans Studio Review

ok2, sebelum saya sambung story pasal jalan2 kat Bandung aritu...saya nak wat review sikit pasal Trans Studio...Trans Studio ni nak kata besar sangat kawasannye tak la jugak...bak kata saya dalam entry sebelum ni, lebih kurang besar2 Genting Highland...rides & games pun ala2 Genting, tapi banyak jugak games untuk kanak2 bawah 12tahun...kawasan cantik...nak amek2 gambar still cun2 tempatnye...tiket masuk pun tak mahal sangat...tapi, kalau korang bawak bayi baru lahir pun kena bayar hahahhaha cuaca dingin2 je dalam ni, so kalau bawak anak kecik macam saya, takde masalah la...takde la anak kita berpeluh2 sakan...sebab kawasan macam dalam mall...sume transaksi dalam Trans Studio ni gune kad...so tinggal topup je la bila nak gune beli pape...games dan rides takyah bayar, cume nak beli makanan dan souvenirs kena la bayar...banyak cantik nak dapat free plak kan...hahahhah..tak banyak sangat nak review sebab tempat die ala2 Genting...so ley imagine la kan keadaannye sendiri...tapi tetap fun la...kalau korang nak main sume rides ley la datang dari pagi sampai petang boleh habis kot...masa saya pergi macam tak ramai orang sangat walaupun masa tu hari Sabtu...so tak la sesak sangat...

camni la rupenye kad tu...tapi ni saya google jerk...hahhaha...kad  saya  yang betul2 tak amek gambar la plak..;p

kalau kawan2 tanya saya antara Genting Highland, USS dan Trans Studio mane satu paling best...mesti la saya akan cakap USS paling the best!!!...2nd, Trans Studio dan last sekali Genting whahahahhahah....Genting Highland best jugak, tapi sebab tempat lama dan dah biasa pergi...tu yang jadi ketegori biasa2 je....hahahhah...


++ Love is in the air ++

No comments: