Tuesday, March 22, 2011

Buku Gosip

Dulu time belajar kat U, saya & BFF ada sebuah buku gosip..sebuah buku azimat milik 4orang gadis..cewah sebab mase tu semua lum kawen...ok sekarang aku sorang yang dah kawen lol ;p..sebuah buku azimat yang dihias cantik, berwarna-warni, siap ada pen kaler khas untuk setiap seorang, tujuannye nak bezakan tulisan tu karya siapa...cececeh...buku tu tempat kita orang meluahkan perasaan, tempat silent gosip ngeh ngeh ngeh, tempat tulis & sambung2 lirik lagu, konon lirik ber'rantai' dan tempat berbalas pantun jugak..adat melayu tidak dilupakan...huhuuhuh .kita orang guna buku gosip ni time dalam kelas...terutamanya bile mata kita orang dah separuh, bila bukak buku gosip...sure celik balik mata kita orang...ish2 dah macam ubat penenang dah...;p tapi sekarang saya tak pasti mana buku gosip tu...cik taca, cik baby & cik mek na, mana pegi buku gosip tu?? sape simpan ek?? tetiba aku rindu nak sambung tulis dalam buku gosip tu!! yang pasti simpan buku gosip tu elok2 ek..macam2 rahsia hati ada dalam tu, ibarat kata, biar pecah dibuku, jangan pecah dimulut..;p ok peribahasa tu aku wat sendiri...hahah..sila jangan ikut...;p lol


pemilik2 buku gosip...

++ Love is in the air ++

4 comments:

suezen said...

hehehe..tuh ler dia kawan ponteng same2 yer...hehehehhe....bgs bgs:P

Salasiah Ammar said...

kak sue..ni geng budak nakal..;p

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

wah..menarik tuh..de buku gosippp!! xterfikir pun nak buat camtu..mesti menarik kan!! like!!!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Salasiah Ammar said...

weiyda. ktorg mmg nakal, tu yg siap ada buku gossip...;p