Friday, August 14, 2009

14.08.2009

Genap 24tahun umur saya arini..tiada ape yang paling indah selain ucapan Selamat Hari Jadi dari orang2 tersayang yang sentiasa menemani dan menyayangi saya selalu.

Terima kasih wat mak, ayah & family saya yang sentiasa menyokong saya...kepada tunang kesayangan saya Mohd Ammar B. Alias, terima kasih sebab sentiasa disisi saya dan kepada kawan2 setilam sebantal saya, terima kasih sebab sudi jadik sahabat baik saya...sayang semua sangat2...*wink*
" with love.."

"Mekasih En. Tunangan..;p"



"En. Tunangan kata die tak pandai nak belikan bunga..jdik dia belikan bunga potpuri jerk...lagi bagus sebab tak layu hahaha"


"Ley peluk KLCC? Kecik je rupenye KLCC nie...hehehe kata Encik Tunangan saya"


"aksi main tolak2 KLCC..;p"


"encik tunangan saya ;p"

"Dia bersamaku ;p"

Mood arini: Ceria2 Selalu..heheheh

8 comments:

De'AdorableHeart said...

wah dah korang dua tuh kan org besar. tu klcc pun leh jadik kecik. hehehehe...

Salasiah Ammar said...

to baby jaja: org besar ke ja?? hahahah ammar jerk yg besar..hahahah aku kurus jerk..

De'AdorableHeart said...

tak lame lagi besar la tuh. ko kan sdg berusaha! wakakka...

Salasiah Ammar said...

to baby jaja: haip....bahaya tu....secret tu...kekkekek ;p

TashadeNatasha said...

hahahha.epi bday syg...
bestnya. masa bday aku xde pun mcm ni. hadoi..

salasiah ammar said...

to tasha: nnti mintak sapik wat cmni ae?? huhuhuh

Nabila said...

hepi belated bufday sal..

Salasiah Ammar said...

to bila: thanks my dear bile...