Tuesday, August 18, 2009

Surprise demi Surprise...

Surprise demi surprise saya terima untuk birthday saya kali nie....lepas Encik Tunangan wat surprise on saturday aritu...*wink*......arini tak sangka2, ada lagi surprise......Alhamdulillah & terima kasih sangat2......


jeng jeng jeng...surprise kali nie cik Taca yang wat....mekasih banyak2 cik Taca....cik Taca bagi cupcakes untuk kami bertiga (saya, baby & Mc Na) sebab kebetulan birthday ktorang sume dalam bulan 8 nie....(saya 14hb8, baby 11hb8, Mc Na 27hb8)...huhuhu comel sungguh cupcakes nie....sayang nak makan...(tapi klu tak makan, esok2 takut tumbuh "spora" plak...")
*
*
*
*
*
*
*
*

"1st time aku dpt cupcakes.... teruja rasa *wink*"


"dari td saya asyik tenung je cupcakes nie...hahahah"


Mood arini: dah asyik ingat nak blk kg je...hahahah

2 comments:

TashadeNatasha said...

hahah. sama-sama. no problem!

Salasiah Ammar said...

yeah...mekasih byk2 sha....