Saturday, August 8, 2009

Selamat Bertunang Emar

08.08.09, selamat bertunang buat kazen kesayangan saya, Zainimar bt Zulkifli..saya rasa terkilan sebab saya tak dapat hadir kat majlis pertunangannye arini...(maaf tau mar..)...mase saya bertunang tahun lepas, seharian emar temankan saya...(thanks a lot..) tapi time die bertunang, saya tak dapat temankan die plak...;( cedih... Ape2 pun selamat menempuhi alam pertunangan ae mar....Tahniah untuk Emar& Faiz..;)


"Mase Emar bertunang (mekasih bg pic ni mar)"




"Mekasih mar..;)"



"saya & Emar *wink* "



Mood arini: Bosan (nak kuar malas sebab panas sangat...)

4 comments:

TashadeNatasha said...

gadis ni ke yg pakai total effects tak tumbuh jerawat mcm aku? hehe

Anonymous said...

huahuahuahu...ko wat aku menagis dlm kegembiraan syg ku salasiah.. terima kasih byk2 atas penghargaan yg ko berikan kat aku..aku syg banget sama kamu...walaupun kau tiada disisi ku tp dapat kurasakan semangat dan doa yg kau titipkn untuk diri ku..aku doakan kesihatan mu bertambah baik dari masa kesemasa..salam sayang dr sepupumu yg menyintaimu..muahhhhh..

Salasiah Ammar said...

to tasha: a'ah ni la kazen aku yg gune olay total effects tu....tp sesuai ngan muka die...jerawat pun dah takde...

Salasiah Ammar said...

to emar: mestila mar....aku kan syg ko...hehehe...pape pon tahniah ae mar