Friday, August 21, 2009

Selamat Berpuasa..


-->

Saya ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua….arini saya akan balik kampung....yeyeh...tak sabar tau nak puasa kat kampung....


"bye2 saya mahu balik kampung..hehehe"

ups..tetibe teringat kat sms kakak saya tadi...."Selamat berpuasa adikku..Gunakan kesempatan berpuasa tahun nie dengan geng2 bujang...tahun depan dah kene puasa ngan mertua sekali hihihiihihi"....*wink* last bujang?? alamak glup glup ;p


Mood arini: seronok betul sebab puasa seminggu kat kampung...lalalalla ;p

8 comments:

De'AdorableHeart said...

tu ler kan dah kate kene wat nih puasa bujang a.k.a party bujang. uik, boleh kan? tahun depan u dah jadi bini org.

Salasiah Ammar said...

to baby syg: hahahah party bujang??? i like??? plan la sumthing...i'll follow....huuhuhuhuh

TashadeNatasha said...

jgn tak jadi. huhu

Mawar misswateva said...

selamat berpose=)

Muhammad Fadhli said...

selamat berpuasa...nak join party bujang bleh..hahaha

Salasiah Ammar said...

to G-bum: klu ko bujang lg...ley ar join...wahhahaha

Muhammad Fadhli said...

cilakak...ade mcm bapak org ker aku nih..hehe

Salasiah Ammar said...

to G-Bum: wahahahh aku tak ckp pon ko mcm bapak org...kekekek ko yg ngaku sndiri..;p