Sunday, August 30, 2009

9 Ramadhan

Esok saya akan balik ke KL...bermula la kehidupan berpuasa di rumah sewa...huhuhu...setiap petang, nak kena plan nak pegi serang bazar mane...huhuhuuh....tu la namenye stail student berpuasa hehehe...harap2 puasa kali nie lebih baik dari puasa tahun lepas...dan diharap puasa kali nie dapat memberi kenangan yang lebih manis....
Dalam kotak minda saya dah pikir macam2 agenda, macam2 benda nak kena wat & macam2 yang nak kena siapkan....klu sebab tak pikir benda2 nie sume...saya memang belum mahu balik KL...huhuhu..nak kena tambah 1 week lagi kat kampung...heheheh...(ish2 sekarang nie makin malas mau balik KL...nape ae??...hai..biar la cik sal je yang tau...)


"mata merenung sayu.."


Mood arini: menikmati kehidupan....(tengah tunggu turn En. Tunangan belanje buke puasa je nie...)

2 comments:

Muhammad Fadhli said...

kalo encik tunangan nak blanje...ape salahnya ajak kengkawan sekalik...yer x..hehe

Salasiah Ammar said...

to G-Bum: huhuhu bab tu kene tanye Encik Tunangan tu...gegegeeg