Wednesday, August 5, 2009

Fesyen paling cantek

scroll...scroll dan scroll...ape yg aku carik??? huhuuhuhuh...sebenarnye aku dok tengok blog baju & beg la....sumenye cantek2 teramat...heheheh ikot hati mau ku beli sume....kekekkeke tapi tak ley beli sume....karang ekonomi meleset lak....bagi aku, lebih baik aku lebihkan pada makan, makan dan makan...hehehheehe tengok2 cume untuk dapatkan ilham fesyen je...cewah....hahahahah (walaupun hakikatnye aku bukan berfesyen sangat pon...;p) tapi fesyen ape ek yang santek nie??(takkan nak tiru idola 100%???..adoi ley pengsan la gitu...*wink*) tp yg penting...jgn seperti fesyen dibawah...hahahahah



"Dah tua2 takmo wat perangai gini...hahahah *wink*"



Mood arini: ok ke tak ok nie??? hahahahha

6 comments:

TashadeNatasha said...

TAK OKAY! hahaha

Salasiah Ammar said...

kekkekek geli je kan sha...

De'AdorableHeart said...

rock abes! ko kan dah ade idola. lupekan granny nih. nak seluar pink! spoil!

Saed Ramadhan said...

eh eh macam pernah aku tgk suar color2 tue.. ada sorang budak unikl suka pakai kan..

Salasiah Ammar said...

to deadorableheart: giler ar klu dah tua2 gini...siap smoke lak tu....hancus..

Salasiah Ammar said...

to mR Ed: kekekekke betul2 aku kenal bdk tu...bkan takat kaler pink je wey....sume kaler bdk tu penah pakai....